Întrebări Frecvente

section-6c7c018
Prima dată trebuie stabilită cauza decesului. În cazul decesului la domiciliu, contactează doctorul de familie sau firma noastră pentru a apela la doctorul cu care colaborăm, pentru a se constata cauza decesului. Dacă decesul a avut loc la spital decesul va fi stabilit de personalul specializat. Mai multe despre pașii privind constatarea decesului le găsești pe articolul de blog.
Costul desfășurării unui eveniment funerar poate varia în funcție de mai mulți factori, cum ar fi: -Serviciile selectate: Există o gamă largă de servicii funerare, de la cele de bază până la cele mai personalizate cum este transportul oriunde în țară, înclusiv în U.E. -Pachetele dorite: În cazul acesta, prețul variază și în funcție de pachetul pe care ți-l vei dori ce cuprinde produse și servicii funerare în funcție de preferințe. Nu trebuie să vă faceți griji cu prețul pentru că în urma consultației primite veți obține o estimare clară și detaliată a costurilor pentru serviciile și produsele funerare înainte de a face o alegere.
În general, procesul de organizare a serviciilor funerare poate dura de la 3 zile până la o săptămână. Totul fiind un adevărat proces pentru ca să decurgă conform planului. Depinde foarte mult de serviciile de care ai nevoie, timpul de constatare a decesului, organizarea slujbei religioase. Vei primi consultație privind toate întrebările pe care le ai pentru a obține o estimare mai precisă a timpului necesar pentru organizarea serviciilor funerare, deoarece acesta poate varia în funcție de nevoile și de factorii specifici.
De-a lungul anilor, am învățat să ascultăm cu atenție nevoile familiilor și să fim flexibili în a ne adapta în funcție de cerințele lor, astfel încât să putem oferi servicii personalizate și adecvate pentru fiecare caz în parte. Sunt cazuri în care familiile au nevoie de transport în afara României sau sunt necesare doar anumite servicii. De aceea oferim atât servicii de bază cât și complexe, deoarece pentru fiecare eveniment nevoile sun diferite.
În ceea ce privește înmormântarea în cimitir, totul este la alegerea familiei. Compania nu impune niciun cimitir, deoarece cel mai adecvat este să fie stabilit de familie. Pentru familiile care își doresc serviciul de incinerare, nu trebuie să-și facă griji, deaorece gama noastră include și acest serviciu.
Pentru întocmirea certificatului de deces vei avea nevoie de:
-Carte indentitate declarant (original+copie).
-Carte identitate decedat (original+copie).
-Certificat constator deces (original+copie).
-Certificat de naștere și căsătorie decedat (original+copie)
Toate acestea le vei prezenta la primărie pentru a obține certificatul de deces.
Da, în funcție de cerințele tale totul este planificat la data și ora dorită, pentru ca întreg evenimentul să se desfășoare conform planului. Singura condiție este ca totul să fie anunțat din timp imediat cum a fost stabilit și constatarea decesului.
În ceea ce privește certificatul de deces se va obține de către o persoană din familia decedatului după predarea actelor necesare la primărie.
Echipa Funerare Arhangheli
Echipa Funerare Arhangheli

Lăsați-ne un mesaj